O PORTÁLU

Vítáme vás na Portálu občana města Hulína!

Portál občana slouží pro poskytování elektronických služeb a umožnění elektronické komunikace s občany.

Obecné informace
Služby portálu:
  • Osobní účet - zobrazuje předpisy k místním poplatkům, které byly vystaveny, včetně informace, zda byly uhrazeny, či nikoliv, se zobrazením případné dlužné částky/přeplatku. Součástí předpisu je i variabilní symbol, takže máte k dispozici veškeré údaje k provední platby. Číslo účtu města: 8319720217/0100.
  • Klikací rozpočet - zobrazuje kompletní informace o hospodaření města a lze si proklikávat např. zobrazované roky nebo skupiny informací (rozpočet, příjmy, výdaje atd.).
  • Informace k volbám - informace o volebním okrsku a volební místnosti. Aktuálnost zde uvedených informací závisí na době do konání vypsaných voleb.
  • Portál veřejné správy MV ČR – zde může občan využít online služeb státního Portálu veřejné správy. Přihlášení z Portálu občana města se mu přenáší i do Portálu veřejné správy, kde již tedy přihlašovací údaje nemusí zadávat. V Portálu veřejné správy lze přehledně dohledat veškeré informace, které o Vás vede stát. Např. doklady včetně platnosti, registr silničních vozidel s údaji o technických prohlídkách, bodové hodnocení řidiče z registru řidičů atd...
Registrace/Přihlášení do Portálu občana pomocí elektronické identifikace

Portál občana nabízí některé své služby online. K získání přístupu k těmto online službám je potřeba provést bezpečné a zaručené vzdálené ověření Vaší totožnosti. K tomu poslouží Vaše identifikační prostředky, které je možno vnímat jako pomyslný klíč k otevření identifikační brány.

Identifikačními prostředky vydanými v souladu se zákonem č. 250/2017 Sb., o elektronické identifikaci, ve znění pozdějších předpisů, v současné době jsou:

  • Občanský průkaz s aktivovaným kontaktním elektronickým čipem vydaný po 1. 7. 2018. V tomto případě se lze registrovat do Portálu občana přímo bez návštěvy úřadu. eObčanka se pak používá i pro každé další přihlášení do Portálu. Pokud eObčanku občan nemá, může požádat o předčasnou výměnu občanského průkazu bez čipu za eObčanku (stejným způsobem jako o výdej nového občanského průkazu). Tuto předčasnou výměnu bude ale muset uhradit dle platného ceníku. Pokud eObčanku má, ale neaktivoval si čip, doporučujeme navštívit pracoviště osobních dokladů a nechat si čip aktivovat. K aktivaci nepotřebujete nic, pouze eObčanku a připravit si dva číselné kódy (podobně jako PIN). Aktivací eObčanky si otevře cestu k elektronické komunikaci nejen s naším úřadem, ale i s jinými orgány státní správy, např. prostřednictvím státního Portálu veřejné správy, ČSSZ atd.

  • NIA ID, státem zdarma poskytovaný identifikační prostředek založený na kombinaci jména, hesla a SMS kódu, dříve označovaný jako uživatelský účet, OTP či UPS,

  • Mobilní klíč eGovermentu, státem zdarma poskytovaný identifikační prostředek, který představuje využití přihlašování bez potřeby zadávání dalších ověřovacích kódů,

  • MojeID, MojeID můžete používat jako plnohodnotný autentizační prostředek a přihlašovat se tak například i ke službám veřejné správy

  • další identifikační prostředky vydávané soukromoprávními subjekty, např. bankovní identita